wtorek, 30 grudnia 2014

Na słodko: mój sernik, najszybszy na świecie

Moja rodzina lubi serniki. Przed Świętami nie mieliśmy zbyt wiele czasu na przygotowania, ale sernik udało się upiec. Naprawdę ekspresowy, bardzo dobry, no i wymyślony przeze mnie (choć zapewniam, innowacyjny nie jest).



Składniki:

1 kg sera z wiaderka
1 szklanka cukru
4 jajka
2 łyżki mączki ziemniaczanej
2 łyżki kaszy manny
ekstrakt waniliowy

Przygotowanie:

Najpierw miksujemy ser z cukrem. Następnie dodajemy pozostałe składniki i miksujemy jeszcze do gładkości. Pieczemy w temp. 180-200 st. C przez około godzinę. Studzimy w piekarniku, zimny umieszczamy w lodówce. Jako spód można użyć herbatników, jednak nie jest to konieczne. Moja rodzina nie lubi serników na spodzie, przeciwnie niż ja.

2 komentarze:

  1. U nas jutro wuzetka, ale na pewno skorzystam z tego przepisu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, a ja jeszcze ciągle nie jem kakao... zazdroszcze wuzetki!

    OdpowiedzUsuń