poniedziałek, 4 maja 2015

Zielony koktajl szpinakowy - bez mleka

Testując możliwości mojego nowego robota kuchennego zabrałam się za przygotowywanie koktajli. Polecam wszystkim, alergikom zwłaszcza te czysto owocowe! To prawdziwa wiosenna bomba witaminowa! Dziś pokażę Wam pyszny zielony koktajl szpinakowy! Pomysł pochodzi od mojej koleżanki Hani, u której piłam go pierwszy raz. Szpinaku się nie czuje, natomiast zielony kolor sprawia, że nabywamy przekonania, iż jemy coś naprawdę zdrowego. Proporcje można zmieniać dowolnie, a podane składniki niech służą Wam jako inspiracja.



Składniki:
1/4 melona miodowego
1 kiwi
2-3 garści szpinaku
2-3 brzoskwinie (mogą być z puszki)
1 jabłko
1 szklanka soku jabłkowego, ewentualnie syrop od brzoskwini z puszki

Całość po prostu miksujemy. Jeśli mało słodkie, dosładzamy - u mnie nie było trzeba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz