piątek, 28 lutego 2014

Na obiad: pizza

Nasza bezmleczna i bezjajeczna pizza powstała ekspresowo.



Jako spodu użyłam ciasta na foccacię z Biedronki. Ku mojej uciesze jest bezmleczne i bezjajeczne, a zatem zaoszczędza dużo pracy i czasu. Z powodzeniem można jednak zrobić je samemu, np. wg przepisu: http://www.kwestiasmaku.com/kuchnia_wloska/pizza/cienka_chrupiaca/przepis.html

Sos przygotowałam z:
  • koncentratu pomidorowego (ok. pół słoiczka)
  • cukru (ok. 2 łyżki)
  • oleju (ok. 3 łyżki)
  • soli i pieprzu do smaku
  • można dodać dobrze tolerowane zioła np. bazylię, oregano.
Na spodzie rozsmarowałam sos, a na nim ułożyłam pozostałe składniki. Na mojej części były to głównie różne szynki, ale można dodać pieczarki, kukurydzę, brokuły itp. - zgodnie z fantazją i tolerancją dziecka.

Druga połowa dla rodziny była z goudą holenderską...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz